tisdag 14 december 2010

0

0 kommentarer...
0 kommentarer...
0 kommentarer...

13 December 08:46 DoNetworks, Karlstad, Varmlands Lan, Sweden
18. 13 December 08:56 Telenor Sverige AB, Norrköping, Ostergotlands Lan, Sweden
19. 13 December 11:12 City of Malmo, Malmö, Skane Lan, Sweden
20. 13 December 11:14 Bredbandsbolaget AB, Kristinehamn, Varmlands Lan, Sweden
21. 13 December 12:22 Glocalnet AB, Falun, Dalarnas Lan, Sweden
22. 13 December 12:37 TeliaSonera AB, Mora, Dalarnas Lan, Sweden
23. 13 December 12:52 TeliaSonera AB, Säffle, Varmlands Lan, Sweden
24. 13 December 16:14 TeliaSonera AB, Ulricehamn, Vastra Gotaland, Sweden
25. 13 December 18:45 TeliaSonera AB, Stockholm, Stockholms Lan, Sweden
26. 13 December 19:50 Com Hem AB, Örebro, Orebro Lan, Sweden
27. 13 December 20:41 Com Hem AB, Stockholm, Stockholms Lan, Sweden
28. 13 December 21:33 TeliaSonera AB, Filipstad, Varmlands Lan, Sweden
29. 13 December 21:55 Bredbandsbolaget AB, Kristinehamn, Varmlands Lan, Sweden
30. 13 December 23:56 Telenor Sverige AB, Stockholm, Stockholms Lan, Sweden

konstigt tycker jag...

3 kommentarer:

Tvärslå sa...

Först av allt ska man icke lita på en räknare.
För det andra - följer man en blogg kan man läsa den från sin egen "följesida" - vet ej om det visar sej på bloggens räknare, och så en sak till via tex lilla sis blogg ser man när du uppdaterat ;)
Vilket jag gör på mitt "följer bloggar" på min sida :)
Jisses va jag är en jäkel på att förklara ;)

malinmys sa...

Hahaha!
Lotta - Jag fattade iaf ingenting!!

Men du, syster! Nu är det så att jag bara råkar trycka på piljäveln varje gång man kommer in till dig (iaf på slutet) och DÅ börjar det spela... och DÅ minimeras den sidan och jag kan fortsätta göra ngt annat en stund. När jag sedan kommer TILLBAKA till din sida så måste pilen tryckas på IGEN och... ja... du ser mönstret....

Anonym sa...

Hej
Vaddå? Paranoid???? Välkommen i gänget!
Jag kollar din blogg ofta.. särskilt när jag har mycket att plugga, då kollar jag lite extra ifall att du har skrivit nåt nytt. Så jag tar lätt på mig ansvaret för Bredbandsbolaget, Kristinehamn - thats me!
Pussar!
/Mimmi