fredag 10 december 2010

För att inga tvivel ska uppstå.....

Så vill jag bara klargöra att ikväll SMÄLLER det!! Kvällen av alla kvällar, höjdpunkten av TV!! och om och utifall att någon händelsevis skulle missat vem jag hejjar på ;) FLIN... (ja, jag veeeet, jag är ganska övertydlig)
MEN jag kan inte vara tillräckligt tydlig!!! UJUJUJ, jag är så nervös så jag skakar, det har hänt så mycket runt denna man de sista veckorna, så den självklara vinnare som alla påstått att han är...mjaeee, det kan man inte vara så säker på längre!!
Och med det menar jag inte att han inte fortfarande är HELT OUTSTANDING!! I min öron (och ögon) sopar han fullständigt banan men sin motståndare (som också är för jävvla bra- all cred till henne) MEN jag tror ändå att folk så lätt vänder kappan efter vinden och glömmer att detta är en musiktävling och inget annat, vad han gör med sitt privatliv har ingen med att göra...




(liten fotnot: NEJ jag tycker inte det är ok att han rökt på en gång under tävlingen- MEN jag anser att alla människor är värda en andra chans!!!
och NEJ, om nu ryktena är sanna att han och Minnah är ett par, då kunde dom ha valt en bättre tidpunkt att kungöra det med tanke på att han faktiskt har, eller iaf har haft en tjej/fru som stått vid hans sida genom allt - MEN återigen, JAG har inte med det att göra.)

Jag älskar artisten och sångaren JAY SÅ DET SÅ!!!!

Inga kommentarer: