onsdag 15 december 2010

gapskratt!!!

JAMEN HERREMINJE!! Jag skrattar så tårarna rinner!!!
Kommentar 1 på förra inlägget - Jag fattar ingenting, NADA..shit tänkte jag nu tror jag min hjärna gått i spinn, fattar inget!!
då kom kommentar nr 2!!!
Ja men allvarligt...hahaha pilar hit och pilar dit, börja om från början...eeeh, näe tänkte jag..det är nåt fel på mig!! JÄVLARS....hur ska jag någonsin få ihop en c-uppsats när jag inte fattar nåt!!!
Måste dock tacka för kommentar nr 3: där fanns inga oklarheter, och jag var med på banan igen ;)

Jamen gud, tack för att ni underhåller mig älskade sisters <3 ..hahaaaa, jag kan fortfarande inte sluta skratta :D

XoXo Majan som tårarna rinner på (skönt att det är av glädje)

3 kommentarer:

Tvärslå sa...

Äh det va väl inge svårt o förstå ;)
Sant o stämmer o hela kittet :)
(jag har fått höra att man kan behöve en konstig hjärna för o hänga med när jag ska förklara ibland - förresten va det min kommentar du inte förstod ? ) ;)

Anonym sa...

fniss, ja din å den andra söstra :)

Anonym sa...

Din c-uppsats kommer gå galant! Du ska bekymra dig för din D-uppsats istället. Kram kram
/Mimmi