onsdag 29 december 2010

God fortsättning kära vänner

Ville bara titta upp från c-uppsatsen i några sekunder :)

Hoppas ni har haft en riktigt god jul. själv hade jag iaf 4 dagar ledigt och det kändes underbart. ska lägga upp några bilder från julens överraskning, som resulterade i tårar från både mig och min mor -men dont worry -det var inga ledsna tårar... eller, jo, det var det väl på sätt och vis, men samtidigt en fin stund att minnas sin barndoms jular och den tid som varit.

där lämnade jag en cliffhanger, för nu ska jag gå och nanna lite...ZZZZNARK..
Imorgon blir det universitetet hela dagen..

återkommer med resten av historien, inklusive bilder.

1 kommentar:

malinmys sa...

Shit!! Det där kan bli jobbigt - PÅ RIKTIGT!! Och jag missade allt... *ego-tycker-lite-synd-om-mig-själv* ;o)