tisdag 6 oktober 2009

Jag har .....slutat!! Poff...

Blä blä blä, idag är det ingen bra idag... Huvudet har jobbat hårt på att spränga sig själv i småbitar, något som för övrigt pågått i några dagar..så snart kanske det säger: POFF!

Nacken har ingen som helst lust att behålla huvudet heller! Den gör allt i sin kraft för att stöta bort den där stora klumpen som är tung, otymplig och allmänt jobbig: POFF

Hmmm ryggen...tjaae den skulle nog inte ha nåt emot att "råka" tappa bort både nacke, axlar och huvud: POFF!!

Ja, jag vet inte riktigt hur det där skulle bli... : Rumpan och nedåt skulle bli kvar (Förutom att jag skulle få gå på stumparna -för fötterna vill inte va med heller)....

Ja, som ni hör så har jag en rock´n roll kropp just nu....men what the hell, det kunde ju va värre....
Jag kunde ju haft ont i .... eeeh... vaderna också ;)


Poff Poff Poff.... är faktiskt det enda som snurrar runt i mitt huvud just nu... Poff...poff....
Men däremot kommer det varken poff eller puff ur min mun.....inte minsta lilla pff ens!!
Varför??

Jo, för idag har jag sparat 40 kronor.... imorgon har jag (förhoppningsvis) tjänat 80...osv..

Varför?? JAG HAR SLUTAT RÖKA!! gaaaaah,
om ni bara visste hur många gånger jag varit på väg ut genom dörren idag... efter kaffet...efter maten... bara för att... för att jag har ont...det finns miljoner anledningar!!
MEN jag har klarat första dagen :) Och det känns bra!

Kram på er allihop

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sån´t uppmuntrar jag gärna, vad duktig du är! Hoppas att det kommer att funka bra!

Faan vad tråkigt att kroppen tar emot. Vad har du gjort den för ont?? Du har ju till och med slutat röka!?

Sköt om dej (och säg till om du vet någon salong som vill ha en hudvårdsstuderande i 5 veckor. Verkar vara svårt i den här delen av landet). Varma kramar Solly.

Anonym sa...

Heja Maja! Du är ju världsbäst! Go Girl!

Anonym sa...

Hur står det till idag, då? Sparat 120 spänn nu, va?

Superduktig, Maja!

Kramar från Solly Mandén