måndag 12 oktober 2009

8e dagen är värst!!

Japp, idag har det varit en riktig skitdag!! Pissigt humör, stressad som aset över grupparbete i skolan som jag missat pga av liten tjej med stenhög feber, ont som faan i ryggen (kan inte sitta rakt upp o ner), går ständigt på smärtstillande.... pissigt humöööör igen...

Ja ja, idag är alltså 8e rökfria dagen, och jag har ICKE halkat tillbaks!! Men idag hade jag nog kunnat gjort det, om det råkat komma nån och knackat på dörren med en cigg i handen!!! SUUUGEN!! usch-stress och press är inte bra när man inte får röka (inte annars heller) men lösningen på tillfällig stress har ju annars varit att gå ut o ta en cigg, då har det känts bättre för stunden.

Oh well, nu har jag klarat den har dagen också!
Har föv precis tittat på Svenska Hollywoodfruar som roar mig oerhört!! För er som följt dem så kommer en liten parodi på dom här under.... :)





Kramizzz Maja

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och vilken parodi sen!!!! Anna Anka skiter jag i, det har varit för mycket med henne nu, men de andra två är ju så klockrena!!! Mimiken, rösten, allat. suveränt! Tack för ett gott skratt.

"Krya" på dig...

Kram Solly.

Anonym sa...

Vart har min vän tagit vägen? Ok att du inte bloggar, men jag får ju inte ens några kommentarer på min...:-( snyft

Miss you. Solly.