tisdag 4 augusti 2009

tjohoo jag lever :)

Japp, det har varit dåligt med bloggande på sista tiden, men jag lever i allra högsta grad :)
Jag och Nova var och campade förra helgen, tillsammans med två av mina klasskompisar och deras barn. Vi tog husvagnen och åkte ända till ..... BOMSTAD ;))
Jag och Novisen sov i husvagnen och de andra i tält. Här ligger Nova och myser i husvagnen. Tur att man har ett barn som tycker att det är ett äventyr att campa ett dygn på bomstad!
Klasskompisen Pernilla och hennes dotter (Novas favorit) Rebecka käkar lite mellanmål i vårt förtält.

Fler härliga barn som mumsar mellis.


Nova bredvid sin favvo Rebecka :)


Här sitter vi på stranden och tittar på några snubbar som flög med en STOOOOR drake. (och ja...solen skiner)





Draken...





Nova tittar ut över horisonten...


Måste ju såklart berätta om den härliga möhippa som jag var på i helgen, men det tar jag imorgon för nu måste jag försöka sova lite... Kram på er allihop...
XoXo Maja



3 kommentarer:

Louise sa...

Såg ut som en riktigt lyckad tripp. Skönt så länge barnen uppskattar det "lilla" och att en sån tripp kan vara ett riktigt äventyr. Hoppas ni får det trevligt på zoo i morgon kram

maja sa...

Tack så mycket Louise!! Tror att det blir en lyckad dag, måste ju iaf bli spännande för Nova som bara sett Mariebergsskogen hittills ;))

Anonym sa...

Hej svejs!

Klart att det är ett äventyr att övernatta på Bomstad, det skulle jag också tycka! Har aldrig gjort det! Kul att ni kommer iväg på lite grejer. Så vad blev det nu för djurpark? Hoppas att ni hade en riktigt skön dag. Vädret är definitivt på er sida!

Kramar Solly.