onsdag 12 augusti 2009

Tittut!!

Ja så ser det iallafall ut som om kissekatten tänker :) Denna katt trivdes alldeles utmärkt i vår solros djungel! Vi gillar den som busen, den är jääättegammal och gör lite som den vill. Ett tu tre så står han här inne på hallmattan med jämna mellanrum & ser ut som han äger stället...inte hjälper det att "schyssa" ut den heller -för den är nämligen döv. Utan man får helt enkelt vända på honom och peka åt vilket håll den ska gå :) Super gosig!!
Någonstans i denna djungel brukar kissen ligga och ta en powernap. I början av sommaren var jag lite orolig över denna rabatt... tänkte att hmm va lite blommor jag har satt!! Men blommor växer...och växer...och växer :)
Några plantor med buskkrasse, några solrosor, ballongblommor..och inte att förglömma -min älskade änglatrumpet! Ja, så var det FULLT i rabatten :) Änglatrumpen har hittills haft 33 blommor och knoppar & fler är på väg!

Här är jag och syster yster :)


Jag, syster yster och vår käre far (som så villigt poserade framför kameran). Vi är på väg till vår Älskade LIKENÄSPARK!!! ojoj vilken höjdarkväll det var, med massor av skratt, och lite bugg -eller inte så lite heller, trodde fan jag skulle dö av andnöd en sväng :)) Men kul hade vi!! Nu ska Majan gå å sova...natti natti :)



1 kommentar:

malinmys sa...

Tittut - suput - akut.... tJO!