torsdag 6 augusti 2009

Fortsättning från Eskilstuna ;)

Hejsan Hoppsan, i helgen har jag varit upp till underbara Likenäs, lovar att uppdatera er om dessa händelser senare.

Måste bara visa några fler härliga bilder från vår dagstur till Parken Zoo.

Nedan klättrar Pappsen & Nova i fantomenland, det var verkligen jättehögt på sina ställen, med hängbroar och grejer.. jag hade ICKE vågat klättra där med Nova...

Nova i "Visslande skogen" i fantomenland.


Novisen & jag går under vattenfallet som leder till Fantomens grotta...



Vi hade sån tur så självaste Fantomen kom in i grottan när vi var där :) Coool kille ...




Nova fick en stämpel av fantomen... ujuj vad spännande det var!!! Och hon var så stolt över att hon fått den av FANTOMEN!! ....men... hon undrade liiite över varför han hade kalsongerna på utsidan..... fniss-man kan undra hur de funderingarna gick inne i huvudet på 4åringen!





Denna karusell var den absolut vackraste jag sett i hela mitt liv!! Supervackra hästar i TVÅ VÅNINGAR!! Jag som absolut avgudar just sånna karusellhästar var i sjunde himlen...-och som tur var älskade min kära dotter denna karusell lika mycket som mig, och vi åkte den FYRA GÅNGER!!






Detta var en av favorit attraktionerna... så härligt, för jag kommer så väl ihåg känslan från när jag var liten... man styrde som en tok, och tyckte det var superspännande!! Precis så såg Nova ut, och hon var sååå nöjd när hon klarade heeela banan!! Så nöjd att hon åkte den 4 gånger ;)

(hon hade åkband och fick åka hur mycket hon ville)







Pelle & Nova åkte även djungeltåget :)








Novas farmor är tokig i att ta lotter... och det var tur det: För nova lyckades att ta hem 2a priset på ett ställe, och det var...........-PELLES MAMMA!!!! Ojoj vilken nöjd och lycklig tjej....









När vi väl kom hem vid 21 tiden ville lilltjejen sova med alla djur hon vunnit, fått och även Pelle såklart.... Det blev lite fullt i sängen :) Tjejen somnade gott med Pelle, Pelles mamma, en vit tiger, en nalle, fantomen, (och givetvis Malte och snutte som hon sover med varje natt).
En super lyckad dag och en superlycklig tjej!!! Vad mer kan en förälder begära??


Kramiz från Maja









Inga kommentarer: