lördag 11 juli 2009

tjillevippen...

Höljes orgien fortsätter snart I PROMISE ;) så är det nån som är nervös för att dyka upp på en bild... fortsätt vara det ett tag till.... snaaaart.


Just nu måste jag bara skriva av mig lite arghet.... grrrrrr, mummel,grrrrrr, mummel... småaktiga människor, avundsjuka... grrrrr-BOOOOM!!!
Ibland skulle man vilja skaka lite vett i folk- men vet tyvärr inte om det hjälper!!!

Inte nåt som drabbat mig för tillfället- men en person nära mig- och dessvärre känner jag igen kommentarerna....

GAAAAH.....
så: nu e ja klar, ska ringa upp den drabbade och tala om att jag finns och stödjer!!! Kom ihåg att finnas där för era medmänniskor, oavsett om de har det svårt, eller om de kanske fått nåt positivt i sitt liv- som andra småaktiga människor vill förstöra..

HÖLJES ORGIEN FORTSÄTTER SNART- STAY TUNED ;)

Inga kommentarer: