fredag 29 oktober 2010

Hett tips

Vill tipsa er om en underbar blogg som jag även länkar till här på sidan.
Tjejen som har bloggen heter Petra och är min klasskompis. Hon är en av de mest sprudlande och underbara tjejer jag känner!! Var hon får sin energi ifrån...?? Det har jag undrat mååånga gånger! Hon pluggar -STENHÅRT, har en liten son, har släppt 2 helt mirakulöst underbara inredningsböcker under loppet av ett år, bloggar som en tok, är med i div inredningstidningar osv osv.. nu har hon dessutom startat sin egen klädkollektion!! WHAT THE HELL LIKSOM!! ;D
Men hon är heeelt underbar, titta in på hennes blogg och beskåda hennes arbete:

http://romantiskahem.blogspot.com/

anledningen att jag dessutom slår ett extra hårt slag för bruden just nu är för att helgen den 2 advent har hon julmarknad -HEMMA HOS SIG!! mao, man kan inhandla massor av myspys & julklappar OCH få en chans att se hennes hem :)
Mer om marknaden finns på hennes blogg.

Bilderna kommer från Petras blogg!!

Helgkramiiizar till er alla :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Här kommmer ett hett tips till: Bara för att man inte skrivit en kommentar så innebär inte det att man slipper de tvångsmässiga handlingarna att dagligen kolla din blogg... och det är sååå tråkigt när det är samma inlägg dag ut o dag in.. känner du pressen?? kom igen Entertain meeeeee! /Mimmi