lördag 16 oktober 2010

HAHAHA GAPSKRATT!!!

kan inte sluta skratta när jag tittar på dessa bilder!!
Bilderna är tagna på min lillebrors överraskningsfest den 1a okt då han fyllde 30år!!
Hahaha, ja jädrans...roligt hade JAG iallafall ;)
Min vackra mor och min vackra far hade också roligt :D HAHAHA...ja men dra mig baklänges!!!
Har har jag och käre maken precis försökt oss på att pussas ...med alla attiraljer som hörde till den lek vi utförde just då... -JO, det var en lek...vi såg inte RIKTIGT så här fåniga ut hela kvällen :D
Detta reflekterar väl mer rättvist hur vi såg ut under kvällen, på bilden min allra käraste syster och jag...eller..skönheten och odjuret ;) Fler bilder kommer...måste bara sluta skratta först!!!
XoXo "one of the Dalton brothers"

3 kommentarer:

Tvärslå sa...

Herre je -- ni är bannemej helt cräjzy hela tiden ;)
Men jag gillar er :)

Anonym sa...

MEEEEEN kolla in Malins decoltage!!!! fniss fniss.. / tack för en rolig fest! Mimmi

Amandula sa...

hahaha! även jag skrattar högt när ajg ser bilderna! vilka roliga fester ni hittar på! :D vad gick leken ut på förresten? o_O