söndag 10 oktober 2010

Dimman har lättat ...

eller fniss... iaf skoldimman...
sitter för tillfället och kramar en Kicki-festis och funderar på varför vi inte gör detta oftare min make och jag...
alltså inte kramar festisen tillsammans -utan dricker lite vin tillsammans..bara för att...

ikväll har vi sett på en riktig "chick-flick" PS,I LOVE YOU!! riktigt bra film, som ingen av oss sett. dessutom har jag fnittrat åt min makes påtagliga språksvårigheter ju längre kvällen gick ;) jädrans va roligt!!!
HÄPP, nu ser vi på "Gone in 60 seconds" en film vi inte aaalls sett 15ggr förut ;) men, lika bra varje gång!!! WROOOOM....

ja jädrans, ska bli spännande att se hur många stavfel jag gjort i detta inlägg imorgon -för just nu bryr jag mig ICKE...moahaaaahaaaaa.

XoXo Gött mos!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du älskling detta måste vi göra om fler gånger ;).
Roooolllliiiggt ;).
Love you my darling

Anonym sa...

Vojne vojne.... Era FYLLEKAJOR!!! ;o)

Väntar med spänning på uppdateringen från country & westernfesten också! Mååånga partyn blir det!

Puss syster Yster