tisdag 6 juli 2010

Hey ho Hey ho..

Jaha, så var årets storhelg till ända :( och så var det 357 dagar kvar till nästa *stortjuter* :(

Men men sånt är livet- man kan ju inte ha roligt jämt. Nåväl - överlevde gjorde jag, och KUUUUL var det :D

Så därför planeras en rockad -vi ska på`t igen till helgen...moahaaaahaaaa LIKENÄSPARKEN skall intagas med storm!! Inte riktigt samma sak som att umgås i goda vänners lag i 4dygn, men ett gott substitut :)

Bilder från Höljes kommer strax -men nu ska trötter hoppa i säng- workday tomorrow...

XoXo Maja den trötte

3 kommentarer:

Anonym sa...

VÄNTAR, VÄNTAR, VÄNTAR!!!! :o)
// Puss M

Anonym sa...

Själv har jag börjat inse att jag nog inte är menad att vara en hel helg på plats i Höljes. Det är som om ngt undermedvetet håller mig borta. Däremot blir jag lockad av era lyriska beskrivningar om hur underbart det är... men jag vet inte... Är det friheten? Alla människor? Inga måsten? Inget ansvar? What? What? För fyllan allena kan det väl ändå inte vara! Vad är det jag missar?
Nyfiken Mimmi

Anonym sa...

Jaaaadu Mimmsan. Vi har också börjat inse att det nog inte är meningen att du ska leka med oss denna stooorhelg, DENNA HELG AV ALLA HELGER, denna den Magiska av långweekends :D Vad förklaringen är till att du lyser med din frånaro....tjaaae, inte tror jag på nåt undermedvetet inte..njaeee det är nog på det medvetna planet det ligger babe :D

Det magiska i helgen är en enda stor kombination av:
-En stor samling mycket goda vänner
-utanför världen existerar inte (alltså inga måsten),
- vi lever i nuet (mindfulness-vem hade kunnat ana),
-mycket sång och musik, acker sådan dessutom :D
-snabba bilar som låter zoooom,diu diu diu diu diu=övertrycksventil till turbon (även kallad dumpljud)
-just ja, ja glömde ju nämna att ovanstående mkt snabba bilar ibland kraschar, voltar, prejar varann å leker röare...moahaahaaaa

-tjae och sen..ibland... så kan det hända att man tar sig en liten rackabajsare och blir en liten aning rund under fötterna...men det är ju liksom bara en bonus *gapskrattar*

Puzzz puzzzz lilla gummsan,
Från Majan som ska till Likenäsparken i helgä