fredag 9 juli 2010

Kafferast...

Sitter på jobbet, det är fredag...och om 1,5 timme får jag gå hem.
Det känns ganska skönt för även om denna vecka varit händelserik på jobbet och jag knappt hunnit sitta still en sekund, så har den ändå varit lite seg... Veckan efter höljes brukar ju i allmänhet vara det...hmmmm, undrar vad det beror på??
-kanske en kombination av: mycket sena nätter, mycket sprit.. (ja..inte jag då..men andra...), samt en rejäl smäll i bakhuvudet på söndan när man inser att JÄVLARS nu är det typ ett helt år kvar till nästa gång :( Ja hur som helst så är det ju inte konstigt att det blir en "hang over" effekt som varar i ca en vecka!!

Hmmm, märkte att jag "glömde" nämna att en av anledningarna till att jag inte repar mig så fort kan...jag upprepar KAN ju ha att göra med det faktum att jag inte är pur-ung längre...jag är ingen söt liten nyponknopp?!

Häpp, så är det -nu ska jag gå och hinka i mig lite kaffe... eftersom jag har kafferast... och då blir jag nog så piggelin så det spritter i bena :D

XoXo Den gamle nyponbusken..

2 kommentarer:

Tvärslå sa...

Det va det dummaste jag hört på länge, mycket länge dessutom - DU är visst det en söt liten nyponknopp :)

Anonym sa...

Jag håller med Tvärslå å det bestämdaste! /mimmi