tisdag 14 april 2009

oooh my god, vilken helg!!

Vi har ju befunnit oss i Likenäs under hela helgen, tjejerna har lekt underbart bra med varandra, och vi vuxna med :)
här är Jolin, My, Nemi & Nova ute på jakt efter ägg- påskharen hade lagt så många att hon glömt exakt vart hon lagt dom *fniss*... men det löste sig till slut ;)
My, Nova, Nemi, Lovis, Jag & Malin tod en sväng te blåkulla... skippade kvasten o tog Malins nya bil...

Vi stannade till i Branäs, där träffade vi björnbusarna- som Nova gillade som busen! Hon slängde sig om halsen på den ena, gav påskbrev, och klev iväg hand i hand med honom för att träffa hans flickvän :) hon tittade inte ens om mamma hängde med. (vanligtvis är hon skiträdd för utklädda djur i alla dess former)


Påskkärringarna på besök hos Evy ;)



GullEvy & Lovis...




Jag & allra käraste syster på väg på äventyr....- Watch out Branäs here we come!!!
Och det gjorde vi- VI KOM, VI SÅG, VI SEGRADE!!!!!! Jag lovar, vi rockade FETT!!!
shit va skönt, helt plötsligt känner jag mig 10år yngre, snyggare o bättre!!! tjohooooo tack & lov!
Puzzzzzzzzzz på er!!!!! XoXo "den nya Majan"




2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad roligt att ni har haft en så härlig helg!!!!!!!
Önskar att jag hade kunnat säga detsamma, här har det stormat, ser du...
Ni är supersnygga (du är jättefin i huden, dessutom)!!!

Kram och kram S.

Unknown sa...

Hejsan Gumman!
Ja, den helgen verkar ju ha varit helt underbar!! Phu, sitter nu och tittar på den där gigantiska högen med böcker som jag borde ta tag i, hm, nej det får nog bli en loppisrunda först. Förlåt att jag är så glömsk med madonnan hela tiden, ler. Ska komma ihåg den till veckan om du fortfarande är intresserad. KRAM Petra