måndag 20 april 2009

ja men gud..man kunde trott jag gått å dött..

Men icke sa nicke... jag mår faktiskt bättre än på evigheter :)
vårkänslorna spirar i kroppen, humöret ä på topp... och jag till och med känner mig OBEIGE!!! ja ni hörde!!! den beiga färgen har runnit av och fram kom.....EN FJÄRIL!! det var bara en fas... som någon klok person sa :)
back to my old self-ta ta TA TAAAAAA... hör ni hur det sprudlar??!!
tingeliiiing på er :)

ps, ursäkta att jag bloggar så lite..har total fastnat i FaceBook träsket... sitter faaaast.. men de gör inget, för det är så JÄÄÄDRANS roligt...
hoppas allt e väl med er!!

puzz på er TINGELING PLING

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hello Darling!!! Tack för dina otroligt värmande ord på min blogg, jag kan ju ganska milt säga att det värmde!!! Själv har jag sökt förtsrötan i min lilla byhållas centrum efter dagens verklighetschock med tentan!!! Så ja nu är jag fattigare men oj så mkt lyckligare med lite kläder från ja, hör och häpna kapahls vintage kollektion!! Bland annat ett par skitsnygga (gammaldagsa låter ju sexigt) trosor, hihi.
Nej så nu har jag faktiskt låtit en öl skölja min hals och inte lyft ett blad vad teori (håll på att skriva terorist och det skulle ju oxå stämma) böcker heter. Det får vänta, jag hoppa på ellens idee om att una mig lite skoj och vila. KRAM Petra E Ha en trevlig helg!!

Anonym sa...

Du beige? Har du nog aldrig varit... ;)

maja sa...

hoho... vem ä dä som ä anonym OCH ger mig komplimanger??? det får man väl inte göra anonymt... men tack ändå *fniss*

Romantiska hem: åååh ÖL... åååh shoppa... nice!!
vad roligt att mina små ord värmde ;) du är värd varenda liten värmegnutta du kan få- är otroligt imponerad av hur du lyckas få ihop alla dina projekt med skola, vardag och barn!! önskar verkligen att jag hade HÄLFTEN av din energi!!! shit va snygga kläderna var från Kappahl.. vill också ha...