måndag 1 februari 2010

tjingeling :)

lever, andas och mår riktigt bra!!
RIKTIGT RIKTIGT BRA!!!!!!!!!!!

LIVSKVALITET :))
LYCKA..

Har börjat praktisera på Klaragården en sluten psykiatrisk avd här i Karlstad, min andra vecka började idag och det är superduperkul och intressant! har fått världens bästa handledare och känner mig otroligt välkommen. Så detta är en snabb uppdatering av vad jag sysslar med.

Solly: du har rätt som vanligt ;) bloggen har verkligen fått kliva åt sidan ett tag. och jag har inte direkt känt för att blogga, men nu börjar det komma smygande igen -så bättring är på G :))

måste bara berätta en annan sak så här i förbigående: min dotter är totalt besatt av Lets Dance, hon vägrar gå och lägga sig innan en viss person dansat.... en person som ser ut som en prinsessa och som HON anser är extremt lik en mycket kär vän till mig..... Hon väntar ivrigt hoppande i soffan på att Molly Sandén ska göra entré............. och Molly är (enligt Nova) jättelik min kära vän som går under smeknamnet "Solly Mandén" här på bloggen................ OBSERVERA att det vet inte Nova-och inte heller vet hon att JAG mfl också antar att likheten är total.........

lalalaa lalala.. fniss fniss.......

PUSS PÅ ER ALLIHOP!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Okej...*hemskt generad*...

Ingen blir gladare än jag! Tur i oturen att jag inte träffar er så ofta, så att ni kan fortsätta att leva i den tron :-). Till och med lilla Nova, alltså?
Men ni är ju för söta, jag blir ju så glad!

Härligt att höra att du mår gott nu, Maja. Och jag vet ju vad Klaragården är! Kul att du trivs så bra, och att du kommer att få stanna där länge nu.

Stor kram!
Ja, ni är för go'a... :-)

Solly.