söndag 7 februari 2010

Livet är bra :)

Går nu in på 3e praktikveckan och tycker att det är underbart. Superintressant och lärorikt!!!

Helgen har varit jättemysig, trots lite ångest för att jag missade jordens tjejfest i lördags, men eftersom jag dragits med feber hela förra veckan så bestämde jag att det faktiskt inte låg i min kropps bästa intresse att härja och dricka sprit så jag stannade hemma och målade tavlor med dottern och sen myste vi framför melodifestivalen!! .......va... om rätt låt vann??! näee...eller kanske.. inte vet jag.. men mina favoriter var dock hårdrocksbandet "Road Salt" och rapparsnubben "Frispråkaren", till sistnämda låt rockade vi loss ordentligt min dotter och jag :)
Tycker det är så intressant och roligt att läsa om andras musiksmak, sett att många verkligen inte gillade rapplåten -men i den här familjen gillades den starkt! Nåväl -tyckte i allmänhet att det var ett mycket lamt startfält och väntar ivrigt på att MIN älsklingskille ska göra sitt framträdande: PETER JÖBACK!! mmmmmmmmmmmm marabou...

Nu ska jag hoppa ner i badet så jag är ren och fräsch inför nya jobbveckan!!

kram kram Maja

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha, det var ju skitroligt när Måns efter Singel sa att folk har mailat in och frågat om Frispråkarn är gift! Nej, han är singel :-) :-)
Min humor!

Salem i mitt hjärta <3

Kram Solly.