onsdag 16 september 2009

jag behöver lite partyyyy..

Tjillevippen, läget?? Idag har jag inte haft en höjdardag när det gäller värk i kroppen, men det gör inget, har en liten "låt gå" känsla i själen, så det trycker inte ner mig nämnvärt..

Jag tror det är dax att dra ihop en tjejfest snart..känner det i kropp och själ! Nu går livet liksom sin gilla gång, med skola, pluggande, familj matlagning och ..sen är det kvällen -OCH inte ett skit att se på TV:N... när börjar alla bra serier egentligen??

Jag saknar: Lipstick Jungle, Men in trees, Greys anatomy, Ghost wisperer!! Och så undrar jag:vad hände med "Lost"?? var det slut på serien, och jag bara glömt det...eller visas den inte på svensk tv längre (iof förståeligt, men jag känner ett visst sug)

Ang fest, party osv så:

Måste bara lägga upp denna video, det är inte ett exempel på nån skönsång på hög nivå,men den gör mig glad, partysugen och jag saknar goda vänners sällskap, alkohol och musik...

tur att November närmar sig med stormsteg ;))

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tror faktiskt att det kommer att bli fest på Transtrandsparken till helgen!

malinmys sa...

håller med dig systra mi!! Vissst behöver vi fest! Till nå´n park är då iaf inte jag inbjuden. :o)

Anonym sa...

hmmm inte ja heller vad jag vet!!! what the hell.... :)

maja

Anonym sa...

ååååååååhhh....jag blir så... tårögd! Vilken mysig känsla. suck..../mimmi-som-inte-ens-sjöng

malinmys sa...

ÅHHHHH!!! LOVE!!!! Vilken UNDERBAR helg!!! Och vilken UNDERBAR lillebror!!! Å storebror å... Ja! UNDERBART!!!!!