lördag 17 augusti 2013

Fantastiskt var ordet

Jajamen det är ett bra ord: -FANTASTISKT!!! Det är fantastiskt va sällan jag uppdaterar bloggen, det blev ju liksom lite överflödigt när jag skaffade Facebook. Ett bra tag körde jag dubbelt, men nu känns det mest bara jobbigt.. Tyvärr innebär det att jag inte kommer ihåg att läsa era bloggar så ofta heller, jag glömmer liksom bort bloggvärlden såvida inte det finns direktlänkar på FB när någon gjort nya inlägg i sina bloggar :) FANTASTISKT är också ett utmärkt ord för gårdagskvällen. Kräftskiva hos finaste "Solly" & hennes man och barn, Jill & Greg och deras tjejer samt söstra & Stefan och deras två yngsta tjejer :) Ja men allvarligt,helt underbart att få känna sig avslappnad, älskad och accepterad som människa och som familj och bara njuta av varandras sällskap!! :) Kram på er

2 kommentarer:

Fam.Edbom sa...

De där orden tog du från mitt huvud (din tjuv!)!

<3 <3 <3 <3 <3 <3

Anonym sa...

Hahahaha förlåt Solly ;)
Men superdupertack för att du finns och har funnits i mitt liv sen vi hade bebisar i magen!! Du är FANTASTISK <3 <3
Kram Maja