lördag 13 november 2010

Idol diggande...

Ikväll har hela familjen varit och tittat på IDOL deltagarna när de uppträdde på stora torget. Både jag & maken är inbitna Idolfans, Nova har väl liksom dragits med i dyrkandet lite ofrivilligt sådär.

Men idag rockade hon loss ordentligt, hon tyckte verkligen det var skitkul att få se dom :)

men det är klart, allt blir så mycket roligare när man får sällskap av vänner, och nu hade vi sån tur så att Linn och hennes dotter Elle hängde på. Lyckan var total för mitt lilla hjärta..

så även för undertecknad... när JAY sjöng..... att jag sen fick SE honom riktigt nära bakom scenen gjorde ju inte heller ont!!

Alla idolerna på scenen..


Nu tar jag natten, vi har nåt virus i kroppen hela familjen och jag fasar för när/om det bryter ut!! Gud hjälpe mig -MÅSTE få ihop en C-uppsats juuuh ;) äääh dä ordner säj!!
XoXo Maja

1 kommentar:

Anonym sa...

ååååh, vad ni såg ut att ha roligt! Kram till er alla! /Mimmi