måndag 27 september 2010

jorå jag lever...

Men det är inte mer heller...
Det här med skolan tror jag tar knäcken på mig!! -Jo, jag veeet..det är "bara" en termin kvar... det är snart slut..
Men just nu känns arbetsbördan övermänsklig!! Jag har inte en aning om hur jag ska ta mig från punkt A- till punkt B, ännu mindre hur jag ska ta mig i mål...
kanske är det så att jag inte tar mig i mål...iaf inte på utsatt tid.. MEN i mål kommer jag väl iaf ..även om det blir sist!!
Gaaaah..Iiiih.. Pust och stön...

Så det kanske inte blir så mycket uppdateringar på den här sidan...men då vet ni iaf varför :( Jag kämpar med allt jag har för tillfället..

XoXo Maja med huvudbry

3 kommentarer:

Anonym sa...

Höööreduuuruu! Det där låter som om du målar f-n på väggen. Vad snackar du om? Nu är det "bara" att pressa sig igenom sista terminen. Se till att göra klaaart! Det är jobbigt som bara den...men du borde ha målvittring, med skitintressant upplägg för c-uppstatsen å allt. Hejja maja! Kramar i massor!!

Anonym sa...

å det var jag som skrev ovan.../Mimmi

Anonym sa...

Du och jag talat samma språk, Maja! See you in 2011.

Kramar och kör hårt!

Sofia