lördag 21 augusti 2010

Nova & Backyard Babies...

Detta var ju tillsynes några år sen, mammas ögonsten är ju lite större nu (nej,jag pratar inte om Dregen, utan om Nova..)

Vi var på en skivsignering här i Karlstad när grabbarna & Nova hängde lite :D Här sitter Novisen och har en djuuup diskussion med Dregen!!

Och här pratar hon med trummisen...


OCH hääär mår mamman bra!!



MYCKEEEET BRA!!!




MUMSFILIBABBA!!!!!!
Anledningen att jag kom på dessa bilder är att idag satt vi och kollade på ett inredningsprogram, när Nova iskallt konstaterade att hon ville ha en fest i deras replokal... -det skulle va skitcoolt, och dom har ju så mycker döskallar och rocksaker mamma!!! Bruden har börjat (att ibland) välja svart för rosa & döskallar och rock är coolt nu...mamman jublar, fnissss...
UUUUUUUUUH HO Ä ATT MAMMAS TÖS!!!!




2 kommentarer:

Tvärslå sa...

Jag lovar att du iaf har en läsare :)
Jag missar allt oftare Malins inlägg också men det beror på att ni sällan skriver tror jag.
Skriv ofta och man kommer följa er båda som blodhundar ;)

Anonym sa...

Jag kommer allt ihåg denna magiska händelse! Mamman var EXTREMT nöjd ;-)!

Miss you too!

Solly