måndag 8 mars 2010

Dä ä mycke nu...

Jo det är ju det där med TV:n...
alla jävvla serier börjar igen...och tv junkey som jag är så..... måste jag ju se :/

jaha vilka är dom:
Måndag: MEDIUM (viktig)
Tisdag: Desperate Housewifes, Couger Town, Cristine
Onsdag: Greys Anatomy, TRUE BLOOD (viktig)
Torsdag: Vampire Diaries (halvviktig), Fringe (men den försvann förra veckan-whats up?)
Fredag: Lets Dance, Solsidan (jävligt roligt)
Lördag: Melodifestival (sista, stora finalen)
Söndag: Gossip Girl

OCH... så väntar jag på Bones! hmmm, glömde jag nån...? SÄKERT!!

Egentligen är det bara en av alla dessa serier som jag snudd på kan döda för att få se, formligen suuuga blodet ur dom som står ivägen för tv:n ... jag pratar då såklart om: TRUE BLOOD

hugaligen vilken serie :))

Näj, nu börjar Medium snart så nu har jag inte tid med det här längre..fniss fniss ;)

Puss på er

ELLER så kanske det är dax att slänga ut tvn och skaffa ett liv... japp så kan det vara..

Inga kommentarer: